среда, 1. новембар 2017.

 

ODJECI

POŠTOVANI ČITAOCI OVOG BL0GA U N I V E R Z U MM ,   HVALA NA ISKRENIM I POVOLJNIM  RECENZIJAMA ZA OVAJ ROMANSIRANI FELJTON I UJEDNO  OBJAŠNJENJE, NA VAŠE PITANJE, DA LI JE  OVO ISTINIT RAZGOVOR I  KADA ĆE KNJIGA BITI ŠTAMPANA??!!!!!



Savaka sličnost sa mogućim intervijuom bilo kog novinara  sa   junakom  iz   romana je slučajna.
U  svojoj  dugogodišnjoj novinarskoj  karijeri, kao  urednik ‚‚Kulturne palete ‚‚ svoje  radio i tv kuće,  imao  sam dva puta prilike da razgovaram sa akademikom Srejovićem.
To će  vam samo  koristiti da  iz  ponudjenog teksta   steknete  utisak da piščeva imaginacija   može da preraste u autentičnost i originalnost  u vodjenju  razgovora sa    akademikom Srejovićem.  

Drugi  deo romana POVRATAK U ZAVIČAJ INTERVJU PLUS- REKLA KAZALA,  TREBA  USKORO DA   SE ŠTAMPA, KADA? TO JEDINO ZNA  IZDAVAČ   KK  SIRIN IZ BEOGRADA  ..I JA   OČEKUJEM USKORO!!!



3 коментара:

Анониман је рекао...

Читао сам Интервју плус, раније, и скоро да је фантастичан, и читао сам овај други део Рекла- зборила, казаала, то је интервју са мислима и сновима Срејовићевим, баш фантастично.. Тако да се и све те његове мисли и снови могу, прихватити као његове изговорене речи, није ми баш јасно ово око рекла- зборила, где се то бре причало толико, па да се о њему тако говори као на пијаци... једино , ако и то није писац много фантазирао, и оно око врачарице Мире је оригинаално, има тога и данас, а о златоловцима имаш и данас велике тајновите приче, али не верујем да је Срејовић био у то унмешан-..., прича око Хрвата је много измишљљена ствар и она штрчи, а оно о његовом п..... ском животу, то је његова ствар...то није утицало на његову генијалност... и могло се то избећи у тексту, ја мислим, али ништа није ни сметало... и зато нећу да се кажем ко сам, али ту сам ако треба још нешто да кажем....

Анониман је рекао...

šTA SE ČUDIŠ, OVEČE, PA O SVAKOM SE GOVORI ŠTA SE STIGNE I GDE SE STIGNE..PA VIDIŠ LI OVI ŠTA READE U SKUPŠTINI, PA NA OVIM RELITIJAMA, PA OVI NA FEJZBUKU, SVE JE TO REKLA-ZBORILA, SAMO OSLUŠNI DA SE SMEJEŠ I DA SE SEKIRAŠ NE ZNAŠ ŠTA PRE DA URADIŠ.. e JA ĆU DA SE KAŽEM mILAN IZ bORA,ZNA ME AUTOR TEKSTA....

Анониман је рекао...

Ma čoveče ništa nije čudno, a i sam se čudiš, ali ovo nema veze sa istinom, sve to pisac sam izmišlja, valjda da mu bude tekst interesantan,a ti mu veruješ sve.. Ali, kad pogledaš sve je istina i tu je on upravu....Jer je ovo bila zemlja rimskih careva, zato što je puna zlata, a Srejović je to dobro znao...E to je najveća istina, druže nepoznati, a ja ću da se kažem...Slavko iz Valjeva